Sunday, February 20, 2011

Mir san alle Troglauer Buam !


Yesterday was a little party at the neighbour village and guess who played ???
Troglauer Buam !!

I rly love going to concerts of this band

Sine my sister stayed at home I was allowed to wear her dress ^0^
Unfortunately its a little bit too big for me but whuaa Im so thankfull !!



If you wanna listen to their music or just get more information visit their website :
http://troglauerbuam.de 


Or just watch the video ! 
Troglauer @ mtv home.
O/c I have to show u a vid in which they perform a song of Green Day haha.
Take a look even its in a bad quality. However u migh cant see anything clear but u r able to hear everything (:



Eventually a picture of me and René.
LOL y do I look so scary XDD


1 comment:

  1. heiß!! /D


    zu deinem cmmt:
    ne ich will sie schon glatt lassen und gerade nicht in die hime spalte.. ich finde nämlich es gibts nichts schlimmeres als die styles zu 'vermischen' /D grade weil es da ja mom. eh so anfeindungen gibt und ich finde dass ein riesiger unterschied zwischen lolita und hime besteht und der auch gewahrt werden sollte ^^'
    (klar diese frisuren sieht man bei lolita oft aber für mich funktioniert das da irgendwie nicht ^^)
    deshalb bleiben locken für mich eher gyaru und ich geh lieber brav mit glatten haare xDDDD

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...